18 Ağustos 2008 Pazartesi

Esnek Kızlık Zarı Kanama Yapmaz

Penisim çok yamuk... Ben 22 yaşında bir gencim. Penisim sola doğru çok yamuk. Sağlık açısından bir şikayetim yok fakat bunu çok sorun ediyorum ve bu yüzden şu ana kadar hiç cinsel ilişkiye girmedim. İleriki yaşantımda bir sorunla karşılaşmak istemiyorum ve penisimin düzelmesi için ne yapmam ve nereye başvurmam gerektiğini sizden öğrenmek istiyorum. Cevabınızı en kısa zamanda bekliyorum. CEVAP: Penis eğriliği bazı durumlarda operasyon gerektirebilir. Ama buna karar verecek kişi bir üroloji uzmanı. Zarın yırtıldığı fark edilir mi? Kızlık zarı hakkında biraz bilgi alabilir miyim? Yırtılması halinde her seferinde kan gelir mi, fark etmemek mümkün mü? Kızlık zarı yırtılmadan hamile kalma ihtimali var mı? CEVAP: Kızlık zarı hazne(vajina) girişini kapayan, erişkinlerde bir önemi olmayan ince bir deri parçasıdır. Bazı kızların zarları yırtılmadan girişe izin verecek yapıda olabilir. Bu durumda kanama (ki bu kanama çok azdır, bir kaç damla) olmaz. Kızlık zarı yırtılmadan da hamile kalınabilir. Birçok kere ilişkiye girdik... Kız arkadaşımla 10-15 kere ilişkiye girdik, henüz kızlık zarı yırtılmadı. Bundan sonra da yırtılmayacak anlamına gelir mi? Yırtılmamasının sebebi ne olabilir? CEVAP: Sanırım kızlık zarının bozulmadığını kan gelmediği için düşünüyorsunuz. Elastiki yani esnek dediğimiz kızlık zarları vardır. Cinsel ilişki esnasında kanama olmaz. Doğum esnasında olur. Kız arkadaşınız bu tür bir kızlık zarına sahip olabilir. Prezervatif acı veriyor... Türkiye deki prezervatifler bildiğim kadarıyla standart kalınlıkta yani çap olarak. Bu bana cinsel ilişki sırasında acı veriyor, acaba farklı boyutlular var mı? CEVAP: Kondomların değişik çapta üretilenleri vardır, ülkemizdekiler genelde 48-52 mm çevrelidir ve genelde herkese uygundur. İğne gibi batıyor, neden? Erkeklik organımın üzerinde (deride) toplu iğne başı kadar iki ya da üç beyaz nokta var, bazen iğne batırılıyor gibi hissediyorum. Nedeni nedir acaba? CEVAP: Tam yerini yazmamışsınız ama, bu oluşumlar kesim yerine yakınsa sünnetten kaynaklanıyor olabilir ya da bazı virüslerin neden olduğu siğil gibi şeylerdir. Meraklanmanız gerekmez, sorun çıkartmazlar. ..Vücutla birleştiği yerden eğri duruyor...Penisimin şeklinin düz durmadığını, sol tarafa doğru vücutla birleştiği yerden eğri durduğunu görüyorum. Bu şekil doğal mıdır? CEVAP: Penisin normalde vücuda dik bir doğrultuda durması gerekir, ancak sağa ya da sola olan küçük açılı dönüşler, cinsel ilişkide sorun yaratmayacak düzeyde ise problem oluşturmaz.

2 yorum:

dilek dedi ki...

nişanlımlaa ilişkiye girdmm ve kanamamm olmadıı bu yüzdenn aramız açıkkk acaba kızlık zarımınn esnek olmaa ihtimalii ne kadar ve esnek olup olmadıgını öğrenmekk için hangi doktoraa gitmem gerek

dilek dedi ki...

acil cevap verirsenizz çok memnunn olurumm çaresizimmm ne yağacağımı b
lmiorum